eldskrik

Yes, den är här. Jag vet att jag tjatar, men herregud vad jag längtat efter våren! Började säga att det var vår redan i januari när flyttfåglarna återvänt och börjat sitt glada kvitter, men nu ni! Lyckades fånga en fjäril på bild nyss, om än bara med mobilen. Häromdagen firade vi in våren med eldning och vårskrik vid sjön som ligger några hundra meter nedanför skolan. Jättehärlig kväll/natt i goda vänners lag, jag vet fan inte hur jag ska klara mig utan detta fina folk efter 10:e juni. Hoppas yttepyttelite att världen ska gå under innan dess, så jag slipper tänka på't, men sannolikheten för det känns ju inte överdrivet hög. Jag får helt enkelt inse att det är så här det är att leva; människor kommer och går. Det är väl olika tider i livet bara, tur man får fina minnen med sig åtminstone. Det är ju faktiskt ingenting som säger att man måste spela död för varandra bara för att man inte ses varje dag längre. Ingenting att oroa sig för nu kanske, det hör morgondagen till. Och den kan man ju strunta i innan den kommer har jag hört. Leva i nuet, eller..? Hahahaha, carpe diem! Okej, nu räcker det med pretentiöst tänk och ordbajseri, här har ni fjäril'n och elden! Och lyssna på lite Bright Eyes vettja!

 

 













Har inte lyckats lösa problemet med designen än, men ni får stå ut med att den ser ut som den gör, för jag har varken tid eller ork att sitta med det just nu. Undrar förresten varför jag tappat läsare sedan jag gjorde designbytet? Hmmm, borde jag kanske byta tillbaka eller knåpa ihop en ny? Tål att funderas på.

EDIT: Yeeess, nu fungerar designen korrekt, duktig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0