dööö snö

Gårdagens avslut på workshopen blev väldigt lyckat. Vi bjöd in hela skolan att sitta på golvet i ett mörkt rum med fyra högtalare placerade i en kvadrat runt dem. Sedan spelade vi upp våra "verk", som tillsammans blev ungefär 20 minuter långt. Det var alla möjliga sorters ljud som sammanflätats till olika "historier", men jag kan tyvärr inte göra det rättvisa med ord, man hade behövt vara där för att kunna förstå. På kvällen hade vi spelning, bar och fest för hela skolan. Några band från de olika linjerna spelade och stämningen var på topp. Det blev en sen kväll/tidig morgon med mycket skratt och dans, jag är nöjd! Hittade ett roligt polaroid-program idag, så nu kommer ni bli bombarderade med polaroidbilder ett tag framöver. Bilderna nedan är från igår.
Nu är det dags för mig att göra lite nytta och försöka ta mig till stan för lite mathandling!






Förresten började det snöa inatt och nu har det kommit lite mer än en decimeter tror jag. Fan, jag blir förbannad, det är ju vår nu! Jag har till och med sett flugor utomhus goddammit. DÖ SNÖ.




Kommentarer
Postat av: Anna J

Snyggt med polaroid :)

2011-03-20 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0