hej april

Hur vädergubbarna där uppe egentligen är funtade kan ju diskuteras, speciellt i år tycker jag. Det snöade igen sent igår kväll, men innan det hann jag se årets första tussilagos (böjning plural..? äh.) som växer utanför matsalen! YES SPRING, BRING IT!
Åhåå, liten parantes, för nu hör jag att killarna städar köket och korridoren, inte en dag för tidigt. Då kanske man kan laga sig lite mat i helgen igen då, mumma (om agen pallar efter veckan s gått dvs..).
Tänkte egentligen bara skriva för att skryta lite (okej, mycket) om hur bra (ÅSSÖM!) mina fina klassisar är!

Petra i min klass är ju (
som sagt) medlem i bandet Francis, som nu släpper sitt debutalbum senare under våren. Men på hemsidan finns redan nu ett smakprov på hur skitjävlamastodonttokbra den kommer vara! Lyssna och njut.





Och den här enormt fina videokreationen har Stina gjort tillsammans med sin bror Henrik och Petra. Underbart vad folk kan alltså.



Be Defeated from Stina Jansson on Vimeo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0