"Hej clown, vad gör du bakom hörnet?"

Om jag inte minns helt kokobello så var det (clown-citatet i rubriken alltså) en barnlåt jag och min syster lyssnade på när vi var små. Kan ha varit en LP-skiva med Klapp & Klang, minns inte riktigt. Ny design är på gee, även om den kommer blir lite steril och tråkig till en början. Har suttit hur länge som helst med det, men jag tror det börjar närma sig ett läge där det i alla fall känns helt okej, haha. Tajm too hitt thä pillåou.


Update 110325: Insåg att det ju är vind de sjunger, inte clown. F a i l .

"Hej vind, vad gör du bakom hörnet? Hej vind vad gör du bakom hörnet?
Hej vind, jag vill leka med dig, kan du inte stanna hos mig?
Jag har en vän, du känner den, han blåser omkring kallas vinden.
Nyss var han där, nu är han här, har leker med bladen i linden.
Hej vind vad gör du bakom hörnet? Hej vind, vad gör du bakom hörnet?
Hej vind, jag vill leka med dig, kan du inte stanna hos mig?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0