tamtadamtamtaaa!

Här kom den då, äntligen. Inte så spejsad egentligen. Kanske rent utav tråkig. Och ja, kanske lite (!) otippat med en ljus, rosa, rätt tjejig och lite för opersonlig sida för mig, haha, men nu får det vara så. Men den nya designen är här, om än inte hundra procent bra än. Säg gärna till om ni hittar saker som gör att sidan ser helkoko ut, kan hända att jag missat något i koden här och var, är ju som sagt nybörjare på området! Tycker ändå att det gått relativt smärtfritt, även om jag svurit åt dessa jävla pixlar hit och dit i något som känns som en oändlighet. Haha, jag blev så ivrig att jag glömde av att print screena den gamla. Har den nog någonstans nedsparad, men det får vänta till imorgon. Dags att knoppa mina vänner.

(tryck F5 om du inte ser den nya/aka ljuset i tunneln designen)


Update: Såg nu att det inte går att klicka på kategorierna utan att det blir jätteknas, så låt bli att göra det, haha. Försöker fixa imorgon! (Och jag såg nu att jag inte verkar ha blivit en gnutta bättre på att inte ursäkta mig och det jag gör, hahaha. Ska försöka mer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0