Fetmaoffer à la Ricky Lake?

Men en sak jag inte fattar.. Okej, jag är inte smal eller supersnygg eller har stora bröst, det vet jag. Men jag är heller inget fetmaoffer à la Ricky Lake, och äckelful med noll bröst. D'ya know what I'm sayin? Så varför lyckas jag inte få någon? Vad fan, till och med de riktigt fula jävlarna lyckas ju. And why the fuck is that?!
Är det för att de själva tycker att de är snygga? För att de tycker att de är värda det? Är det därför? Måste jag vilja ha mig själv, innan någon annan kommer vilja det..? För i så fall kommer det ju aldrig hända.. Not in this life it ain't. Jag kanske helt enkelt är för kräsen? Eller kanske blind? Det kanske finns någon desperat jävel där ute..? Haha, never.
Äh, ryck upp mig. Så jävla kasst är det inte. Överdriv inte :-)


image24

sommar. sommar och sol. havet och vinden, och doft av kaprifol.
sommar. sommar och solen himmel så blå som viol.


Kommentarer
Postat av: forsen

hallå.
slösurfar runt på bloggarna, & så hittar man nåt läsvärt. =) så kan det gå...
hur som helst, skulle säga att det oftast har att göra med att man har för höga krav... sänker man lite så får man oftast några träffar på radarn. fast det där är ju en balansgång... man vill ju inte börja rota i rännstenen. =)
Själv har jag ställt in mig på att det är kört. Det är enklast så, så slipper man bli besviken. =)
Daniel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0