It's not just you. We all have the most bizarre thoughts.

Eftersom alla utmanar folk till höger och vänster på olika grejer tänkte jag att jag skriver mina svar här istället, så får alla läsa dem här i stället, och så slipper jag utmana andra.. Låter bra. Reglerna är att man ska skriva fem egendomliga, konstiga, udda, you get it, grejer om sig själv, och sedan utmana fem andra att göra samma sak. Jag skrev ned en hel massa, och jag tänker inte utmana, så jag vet inte om det är den där utmaningsgrejen jag gör, eller om jag bara utlämnar mig ändå, haha.. Okej, here we go, ut med hemlisarna och knasigheterna.

  1. Har ett ärr precis under högra bröstet, efter att ha simmat in i ett rostigt järnrör (ja, men det var dolt under vattnet ju) vid nio års ålder.
  2. Om jag inte har strumpor på mig får jag handsvett. Det spelar ingen roll vad det är för omständigheter, det är noll undantag.
  3. Jag drack bara mjölk (till och med på typ McDonald?s) ända tills jag var ungefär 13. Hatade kolsyrade drycker, men vatten och saft funkade ibland, om det verkligen inte fanns någon mjölk. ^_^
  4. Associerar oftast ord till låtar när folk pratar, och börjar sjunga? Kan vara riktigt irriterande om det blir många gånger samma dag (vilket det oftast blir). Sjunger alltid med i låtar som spelas, även om jag inte kan dem, typ i affärer och liknande.
  5. Jag matchar mina strumpor (och/eller underkläder) med mina tröjor och accessoarer.
  6. Har svårt att ge komplimanger direkt till personen det gäller, utan säger oftast till en tredje person, när den första är utom hörhåll, att personen har klippt sig snyggt, eller vad det nu kan vara.. Alltså, jag ger ju komplimanger direkt också, men jag är nog bättre på att ge komplimanger utom hörhåll, haha.
  7. Jag är skiträdd för harkrankar och marsvin.
  8. När jag var typ 10-11 ville tandläkaren dra ut två kindmjölktänder (men vad fan heter det då?) i underkäken, för att de under skulle komma upp sneda annars. Vi bokade tid, men eftersom jag inte ville så vägrade jag, och drog ut dem själv istället. Nej, de var inte lösa innan, och ja, det gjorde helvetes ont.
  9. Jag vaknar nästan alltid med mobilen i handen. Anledning? Jag snooze:ar i sömnen, tills snooze:arna är typ slut (eller vad fan som händer, jag vet inte, jag sover ju), och sedan vaknar jag sjukt mycket försent, med telefonen i handen, strålning i kroppen och massor av missade möten och grejer. Härligt eller?
  10. Särskrivning och stavfel stör mig extremt. Det värsta är folk som inte kan skilja på när man använder "de" och när man använder "dem". Vet ni inte, använd "dom" för fan. Det heter inte "dem gick ned till stranden".
  11. Det tar jättelång tid för mig att somna, eftersom jag måste lyssna efter ljud innan jag somnar. Och när jag "hittat" en massa ljud, så måste jag försöka ignorera dem igen, eftersom de är så störiga att jag inte kan sova när de hela tiden låter. (På tal om sömn förresten, om ingen väcker mig sover jag oftast mellan 10-12 timmar, och har gjort sedan jag föddes.)
  12. Jag tänker extremt sjuka saker. Ofta. "It's not just you. We all have the most bizarre thoughts." Yeah, right.
  13. Jag gjorde två provtest på Mensa's hemsida för en stund sedan, måste ju få skryta lite.. Haha.
    Se bilder nedan som bevis på att jag är bra, trots mina cepegrejer på listan ovan. ;-P
Det blev ju en liten lista i alla fall.. Haha, finns säkert apmycket mer, men lite kan jag väl få hålla för mig själv..? :-)

 
Test A  -->                   <-- Test B


Sov gott everyhopa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0