Keep your seat-belts on.

Jag borde seriöst inte sitta här just nu. Jag ska vara hos Hilda om typ en halvtimme, sedan ska vi till Matildas studentmottagning. Och innan det ska jag:

  1. Duscha
  2. Hänga tröjan jag ska ha på tork (vilket i slutändan kommer innebära att jag blåser den med hårtork och blir sen till Hilda)
  3. Ladda ur bilderna från kameran (håller på nu)
  4. Ladda batteriet till kameran
  5. Skriva gratulationskort till Matilda
  6. Komma fram till hur jag ska ha håret för att det inte ska se så jävla risigt ut.

Seriöst, jag har fan inte tid, nu måste kameran vara klar, annars får bilderna ligga kvar. Shiieeat. Såg Torkel i knipa igår i alla fall. "Neeej, vrid inte av han huvet!!" Haha.
Nu ringer Theres. L8R.

image26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0