hej ho.

Jag sov över min Synsamtid.. Vilket innebär att jag missat två tider i rad nu. Fuck. Idag är verkligen en seg dag. Jag har druckit tre muggar kaffe, lyssnat på julmusik, kollat bilddagboken, trixat med Photoshop och kollat runt på måfå på maps.google.com.. Haha. Viktigt liv man har alltså, ovärderligt. Men seriöst, det verkar inte finnas en jävel i Florida, Miami, Hollywood som inte har en pool.. Det ser knas ut. :)

Igår föll jag. Trodde inte det skulle hända igen, men det gjorde det. Jävla helvetes skit. Det sjuka är att jag inte förstod förrän efteråt. Det är konstigt hur man fungerar ibland alltså. Jag visste inte ens att jag var på väg åt det hållet. Men det är bara att klamra sig fast. Hell yeah.

Ja skä uppdaterä öftärä, ja lövä. Cross my heart and hope to die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0