Insomnia.

-





Seriöst. Jag måååste vända tillbaka min dygnsrytm.
Det här funkar inte. Haha, nu har jag spenderat typ fyra timmar med att kolla på olika serier på sidan jag pratade om.. Och lärt mig alla länder i Asien, och alla stater i USA. Vad nu det ska vara bra för. Utöver det har jag upptäckt Karina Lombard. Eller alltså, man har ju sett henne förut, men gosh. Snubblade över en inspelning av en fransk sång med henne när jag surfade runt på måfå på YouTube.. Tyckte jag kände igen namnet, men jag hade inte insett hur snyggve hon är, haha. Eller jo okej då. Men wtf, upptäckter tål att glömmas bort och återupprepas.. Eller? (som en viss filosof C Thomas skulle uttryckt sig)

Get a good nights sleep now, ladies and g-men. Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Åh, är det inte hon som är med i TLW???? Hon är grymt het i.a.f.
G-men får mig att tänka ungefär "G-punkts-män" men det kanske var det som var tanken????
Ha det gott/Majsan

2007-05-30 @ 01:45:01
Postat av: Sannah

Haha, jo det är hon, och yes, she's damn hot.
Mwahaha, vilken association, den är nästan i klass med mig..! XD Det var inte tanken, jag orkade bara inte skriva ut hela, det såg så fult ut. Haha, men det var en kul tanke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0