Who the fuck is Alice?

Sitter på jobbet och har bajstråkigt. Ingen som svarar, och om dom mot förmodan svarar är dom otrevliga och vill verkligen INTE ha någon jävla Kalle Anka. Nähä, men tack så jävla mycket ändå då. Skitstövlar. Okej, kanske inte, men vad fan, lite jävla trevlig kan man väl fan vara ändå. 228 uppringda, varav 41 som svarat, och 6 som köpt. Inte mycket att hurra för. Mycket svordomar, men det känns lite så idag. För lite sömn, för lite koffein, och alldeles på tok för lite nikotin. On top of that var jag tvungen att gå på 107årskalas och träffa hela tjocka släkten. Klapp på huvudet och nyp i kinden, åh vad stor jag har blivit. Tack detsamma gubbe. Gammeltanten var i alla fall lika söt som alltid, och berättade gamla historier om förr. Hon har sjukt mycket humor, drar skämt hela tiden.. Inte direkt vad man förväntar sig av en tant (eller ja, dam borde man nog säga om henne) född 1900. Helt sanslöst när man tänker efter, hon har ju varit med om stört mycket grejer. Konfirmerades 1914 liksom, samtidigt som första (!) världskriget bröt ut.. Eftersom hon fortfarande är helt klar i huvudet (galet egentligen, när man tänker efter) så kommer hon ihåg allt och kan berätta om det. Fasen, det är crazy. Dom bodde med jordstampat golv (eller vad det heter) utan vatten eller elektricitet, och när hon var liten (typ fem eller så) så blev hennes mamma ihjälsparkad av en häst. Fatta hemskt. Och hon har bott på samma ställe hela sitt liv, tror det längsta hon varit hemifrån någonsin var Västerås, hah. Kanske att det blir lite osammanhängande nu när jag ringer samtidigt och måste avbryta mig hela tiden (yup, dom har börjat svara nu efter rasten.. :-D), men jag orkar inte korrekturläsa och greja, utan det får vara som det är. Ha överseende ffs. :-)
Har på tal om ingenting hittat en übersida där man kan kolla de flesta filmer och serier online, gratis och utan att behöva ladda ned någonting, så det är inte ens illegalt. I like it. Länken kommer här, om ni skulle vilja spana in den..

Ska göra ett ryck med telefonandet nu. Vet inte om något vettigt går att se i det här inlägget, men wtf, spela Roland, jag uppdaterar i alla fall.

Have det godt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0