Gah.

Börjar klockan åtta idag. Skulle kliva upp strax efter sju hade jag tänkt, men nej. Hade råkat ställa fram klockan en timme, så fem i halv sju var jag helt klar att åka. När inte Amanda hade kommit hem tjugo i ringde jag och väckte henne. Det var då jag fick veta att jag gått upp en timme för tidigt. Jamenjättekuldårå. Så nu har jag lyssnat på en ljudbok på engelska i typ en timme, käkat frukost och bara softat. Ganska skönt, men ändå, jag kunde ju sovit en stund till. Amanda kom precis hem nu, så vi ska väl börja dra oss strax. Måste bli bättre på att skriva ofta, försöker igen ikväll. :)
Jag har sett jättemånga vårtecken förresten! Massor med flugor, en nyckelpiga, en igelkott, tussilago, blåsippor, en citronfjäril och flera nässelfjärilar! Helt galet. Nu är det snart sommar. Me like.
Ska kila till jobbet nu.
sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0