Hej hopp, falukorv.


Falukorv. Also known as the enormously big Swedish sausage. At least  to Nick, haha. Vi gillar't.
Jaha ni. Nu så har jag hamnat här i London, äntligen. Det är väldigt typiskt engelskt, med såna där höga, långsmala hus i brunt tegel, röda post boxes och bussar, fish 'n chips, och små tanter med baskrar och hundar. Heltackningsmatta i alla rum utom badrummet, och skorna kan man ha på sig lite hur som helst tror jag.. I alla fall på bottenvåningen.. Det är fem våningar, plus källare, och jag bor längst upp. Väääldigt många trappor blir det. Nej, nu far ni lasa utan å, ä & ö, jag orkar inte copy and paste:a nagot mer.. :P Vet inte vad jag ska skriva, mer an att London ar najs. Emma akte imorse, sa vi traffade hennes vanner i onsdags for att saga hejda och sa. Dom var jattetrevliga, och ville visa mig runt och sa i veckan, jattesnallt! Lovar att uppdatera jattefint en annan dag, men nu maste jag ga och vila en stund, har akt pa varldens dunderforkylning med tillhorande feber och frossa. Inte sa skoj. Men nu vet ni i alla fall att jag lever och mar val, om an lite sjukling for stunden.. :)
Saknar er allihop dar hemma. Puss puss pa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0