Here comes the sun, dudududu..

Idag var det solsken nar jag vaknade runt halv atta, sen massa regn fram till elva, och efter det stralande solsken. Var ivag till en supermarket som heter Sainsbury's och kopte lite nodvandigheter.. Brod, kaffe, nasdukar, tamponger och glass, haha. Helt sjukt vad mycket olika nasdukar det fanns att valja pa. Folk har maste verkligen snyta sig och sina ungar vaaaaaldigt mycket, for det fanns en hel avdelning for "tissues". Och en chipspase pa en sisadar tre kilo kostar typ 20 spann.. Usch. Haha, spanade in medicinhyllorna ocksa, ifall det skulle finnas nagon billig dunderkur for alla fel det ar pa mig, men jag lat bli det som fanns.. Det racker med forradet jag har har hemma. Men jag hittade Panodil och Voltaren, bara det att dom hette Panadol och Voltarol, hahaha. Sen stotta killen i kassan pa mig och gillade mitt har och grejer, men det fattade jag inte forran jag gatt darifran och tankt igenom vad han egentligen sagt en gang till.. Varfor blir det alltid sa? Jag verkade sakert jatteotrevlig.. Jaja, han tankte sakert att jag var utlanning och inte fattade vad han sa, haha.
Sitter och dricker kaffe och ater Ben & Jerry's-glass, ska strax satta mig och se en SATCdvd.. Men det kanns battre med forkylningen nu, ska nog traffa en tjej som heter Emmeli imorgon och aka till ett omrade med massa second hand-butiker.. Blir nog grejhojta! Skriver mer sen folks. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tjingeling....

Jobbar natt....trist och lång natt verkar det som....försöker få till skype hemma men det skiter sig än så länge med självaste mikrofonen.....påt igen imorgon...efter sovandet....försöker få papen att skaffa facebook oxå....går sådär....

Kul att det verkar finemang! Ha det bra och krya på dig....Får pratskrivas mer sen....

Puss och Kram!

2009-04-18 @ 22:22:54
Postat av: sannah.

Hej! Ah, drygt med natt.. Fast kanske ganska skont ocksa.. :) Ja, fixa, fixa, fixa! Finns sakert nagon makrofon for typ femtio spann pa Ica Maxi om du har tur, haha. :P

Facebook ar beroendeframkallande, think twice pap.. Hehe.

Ja, det far vi gora, nu ska jag ga ut och ga med hunden! (Trodde jag val aldrig att JAG skulle saga, "ga ut med hunden", haha!)

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0