Skype istheshit, but..

Det blir inte sa mycket av den varan den har veckan tror jag.. Kommer logga in i kvall, men sen vet jag inte hur det blir i helgen. Jag ska ju folja med till Nicks foraldrars stalle i Sussex. Vet inte nar vi aker, men vi kommer hem pa mandag eftermiddag i alla fall.. Sa, ingen Skype. Men forhoppningsvis mycket fotograferande som jag kan dela med mig av sedan! Enda problemet ar att jag tror det ar nagot fel pa kameran, for det blir inte skarpt nagonstans, nagongang.. Hmm. Far val leta reda pa nagot stalle att lamna in den pa. Hoppas det inte blir alltfor dyrt bara.. Ska ut och testa lite nu, sa far vi val se.
Igar cyklade jag (obs! I vanstertrafik! Hugaligen) med Misse bakpa till en lekpark som ligger pa norra sidan av parken (vi bor pa sodra). Skitlaskigt, men det gick bra. Alex tyckte att jag kunde cykla redan forra veckan nar vi var dit, men eftersom jag inte visste hur vagen var och riktigt vart jag skulle sa promenerade vi.. Man cyklar mest rakt igenom parken, sa det ar ingen fara egentligen (lugn mamma), bara en liten snutt pa slutet som ar tillsammans med bilarna. 
Pa kvallen satt jag i alla fall barnvakt, hur lattfortjanta pengar som helst! Foraldrarna la ungarna innan de gick, och sen satt jag och tittade pa Grey's anatomy, Friends och Scrubs till klockan elva nar de kom hem. Och da hade de fixat skjuts hem ocksa, jattesnallt! Sa jag fick £30 for 3,5 timmars tevetittande (Google says: UK£ 30 = 357.574059 Swedish kronor), fast Alex hade sagt att jag skulle ta £6 i timmen.. Sa det var ju najs! Det vill vi se mer av. De bodde jattefint, familjen dar jag barnvaktade. Man blir sa dar sa man tittar efter dolda "nanny-cam's" overallt, for det kanns som att de borde ha det nar de bor sa fint, och sen slapper in en framling i huset.. Men men, jag satt bara pa soffan och sag pa teve, som sagt, och drack en kopp te.
Idag har jag inte gjort sa mycket, gatt ut med Dexter i en timme, lagat mat och sett ikapp Brothers and sisters (halleluja for inspelningsbar harddisk), och ikvall jobbar Nick sent, sa jag och Alex ska se ikapp Desperate housewives, nasta avsnitt av Brothers and sisters och en annan serie som ar jattebra, men som jag glomt vad den heter. De serierna som inte han gillar att se, hehe. Borjar jobba igen om en timme, ska pa balett med Ruffe och sen till parken med bada tjejerna. Men jag ska ut och testa kameran forst.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Engla

Hej!

När du kommer hem till mej ska vi spela fotboll hur mycket vi vill!

Ha det så kul där du är när du har flyttat!

Puss och kram!

från Engla

Ps Har du nån mikrofon?

2009-05-02 @ 15:55:58
Postat av: Tindra

Hej Sannah!



Fånga fjäril på sommaren!

När du kommer hem hos mej får du titta på tv med mej.

Kommer du snart?

Du ska inte tro det blir sommar i fall inte nån sätter fart...!

Puss och kram till Sannah i fall inte nån sätter fart Fi-Fi en härlig tjej!

2009-05-02 @ 16:01:21
Postat av: Mutti

Vad skönt att du har det bra!

Saknar dig!



Puss!

hej brunka Frida....

2009-05-02 @ 16:04:46
Postat av: sannah.

Hej hej allihopa!

Spela fotboll och fanga fjaril, det kan vi gora massor i sommar! Fast titta pa teve kan vi val skippa om det ar fint vader Tindra? :) FiFi har jag tittat pa idag! Och Charlie&Lola, In the Night Garden (det dar med MakkaPakka och IgglePiggle, kommer inte ihag om det heter nagot annat pa svenska) och 64 Zoo Lane (kanske ocksa heter nagot annat..?) Sa barnen har tycker om samma program som barnen i Sverige. Det ar bara pa ett annat sprak. Knasigt va? Jag hoppas ni sjunger "Hej Mutti, Mutti hej..." till mamma hela tiden, sa ni tanker pa mej, haha!

Och hoppas vi kan prata pa Skype igen nagon dag. Knoddisknasisar! Pruttfisar ar vad ni ar! Puss och kram! <3

Postat av: Sanna

Haha... jag tyckt också det var lite kul. Facebook har verkligen invaderat världen. T.o.m min nuvarande arbetsplats (dvs tidningen) har en klubb (eller grupp, eller vad det heter..) helt sjukt.

Men jag har ju sagt att jag ska gå med, om det bli två hundra medlemmar i min fanclub. Gå med! Haha. De har satt en asful bild på mig.. nästan värt att gå med, bara för att de ska ta bort den. :P

2009-06-11 @ 14:04:34
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0