Banne mig!

Fan, imorse var det inte roligt att kliva upp.. Vaknade alldeles för sent för att jag skulle hinna ut till min skjuts utan att behöva stressa som fan, och så fort jag försökte ta mig ur sängen insåg jag att jag fått ryggskott. Men grattis. Suck. Ja ja, härjade runt som en tok och tog mig med möda ut till bilen som stod och väntade. Väl på jobbet vaggade jag  runt som en gås eller jag vet inte vad, fult måste det sett ut i alla fall, kunde ju knappt gå. Och jag kunde typ inte göra någonting utan att det gjorde superont, så Gjerdet fick ta alltihop, stackarn. Hoppas han är lite halvsjuk någon dag när jag är frisk, så jag får vara snäll tillbaka.. :-) Fick iaf några dunderpiller av Örreförre sen, som började hjälpa runt tio eller så.. De hjälpte inte helt, men så pass att jag kunde le och se glad ut mot gästerna i alla fall. Nu känns det helt lugnt, men vi får väl se hur det är imorgon. Sista dagen innan ledighet imorgon, yes. Skulle inte pallat mer nu, måste sova och vila kroppen. Och svara Londonfamiljen, har inte tagit mig i kragen och mejlat tillbaka än.. Fy på sig. Får trösta mig med att jag har hittat en bild nu i alla fall, som jag kan mejla med. Sanslöst vad lite bilder jag har på mig själv, och de få som finns gör jag jättefula miner på, och det vill jag ju inte att de ska behöva se. Det tar jag ju när jag väl är där och det inte finns någon återvändo för dem, hehe. Det är då det är dags att spåra ur. Visst'a? Fö dä ha min mamma sagt. Sådäså.
Morfar ringde för en stund sedan och berättade att han mår bra. Han har legat på lasarettet hela dagen, och de har bytt ut hela knät på ena benet. Sjukt läskigt. Han var vaken hela operationen (tror det var typ tre timmar), och hörde hur de sågade och mejslade och så. Fifanassa.
Nej, nu ska jag banne mig knoppa. Banne mig!
Najti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0