Lediiiig!

Finally, gud vad lång den här veckan varit! Men äntligen lite ledighet. Trist bara att det är ett sådant pittigt väder ute. Hade tänkt åka till jobbet precis till nio och fota lite, innan alla busshuliganer kommit igång (58 bussar idag, pust, tur man är ledig), men det är ju dimma precis överallt. Men det är väl som det är. Får ta med kameran imorgon, om vi tar oss dit.. Ska betala försäkringen idag, och sedan in till stan och köpa plåster till mina fötter.. Nu börjas det med alla skavsår igen, fattar inte hur jag lyckas.. Upptäckte att jag har 300 kvar i presentkort på Kupolen också, så man kanske skulle försöka hitta något fint att ha på sig ikväll efter pulkan. Vi får se hur det blir. Ska träffa Emelie någonstans, klockan någonting idag också.. Får se om det hinns med, annars får det bli imorgon. Måste köpa korv och korvbröd också, till mig, Amanda, Björn2 och Camilla. Det kommer blir så sjukt kul ikväll, tror vi blir galet många! Och det är mitt och Amandas ansvar, hela skiten. Oigenomtänkt yo! Sanna, om du läser det här, jag tänker tvinga Jocke (jag vet att han stavar med q på något konstigt sätt, men nu får han stava normalt) skriva på en lapp att hyr och shopfolket är hans ansvar. Especially om det är han som dragit igång er "stora överraskning".. För jag tänker inte ansvara för det, så ni vet.. Men allt annat kommer bli grejhöjta. Ska ladda upp bilder sen, om det blir några tagna vill säga, hehe.
CHEERS!
http://i234.photobucket.com/albums/ee208/decnote/Nice-Day/Nice_day_11.jpg
klicka på bilden så hittar ni länken där jag fann den. Googlade bara "nice pic",
tyckte den här var så söt.. Ja, det är överdrivet länkat till alla bilder överallt, men
jag har fått lära mig att man ska vara duktig och skriva ut allt sådant, så därför
gör jag som jag blivit tillsagd, hehe.  c(-:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ehe... det är nog risk för att våra överraskningar uteblir.. eller ja, de har redan uteblivit.. Ni valde ju sämsta tänkbara dag för partaj. Hela hyran såg ut som urvridna disktrasor efter den här dagen (vi var lika blöta som ourvridna också för den delen) Ingen orkade. Vi är ledsna. Men vi tänker dra igång en ny kväll. På ett bättre datum. Det lovar vi. Hoppas ni hade kul iallafall. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0