Som om en knippa dill, sån som ramlat ur kassen...

That's how I'm feeling today. Christ, vilken kväll! Det blev som vanligt alldeles för mycket, och jag har sovit till nu (edit: eftersom jag är så seg att skriva på grund av dagens fysiska tillstånd, läs klockan halv tre..). Eller nej, det har varit typ fem miljoner avbrott i sömnen av gårdagens intag som ville tillbaka ut i friska luften.. Och jag skulle åkt bräda idag, tjena. Istället sitter jag här i Amandas lägenhet med en spökkatt och någons Norah Jones-spellista på youtube som enda sällskap och dricker kaffe som smakar päck. Typ en läskig blandning utav vatten, plast och frystorkat kaffe. Jag fattar inte varför, jag gjorde precis som jag alltid gör.. Men men, det börjar bli människa av mig igen i alla fall. I förmiddags var det så jag spydde så fort jag försökte sätta mig upp eller ens rörde mig. Fifanassa. Hallucinerat har jag gjort också, fattar inte vad det är med mig (annat än hang over och allmän förvirring över det mesta..).
Måste säga att gårdagens sjukaste grej måste vara när vi (efter att Gurra blivit utslängd från Skrubben) hamnade på Mongo och vi  stod och dansade och pratade på dansgolvet, och Camilla och Gjerdet skrattade för att det var en låt som spelades som alla kunde, men som jag aldrig hört. Då berättade jag för Camilla att den första och enda gången jag hört "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" var förra våren när jag och Amanda var på Cypern. Gissa vilken låt som precis då satte igång att spelas.. Helt sjukt. Och ännu sjukare är att precis då kommer Amanda fram och skriker, "kolla vem det är som är dj!", så jag vänder mig om och, hear this, det är killen vi satt bredvid på planet tur och retur till Cypern! Helt sinnessjukt. Och det finns inte en chans att han hörde vad jag sa till Camilla, och att det var därför han valde att spela den.. Alltså, vi insåg redan på planet ned att vi var från samma stad och så, och senare kom vi också fram till att det var han som piercade Amandas navel för några år sedan.
Har pratat ovanligt mycket i telefonen idag (efter att jag piggnade till runt tre där..), typ 35 min med R, 50 med Erika och 25 med Amändish.. Väntar bara på att Danielle ska ringa också, så jag får komma och dricka te i hennes nya plejs.. Men det lär ju inte hända på några dagar, hon är precis lika disträ som jag. Men det gör ingenting, det får man vara. I alla fall ibland. Nej, nu ska jag diska, så Amanda slipper göra det när hon kommer hem från jobbet.. Golvet måste torkas också, tror det var sammanlagt fem eller sex drinkar och annat som hamnade på fel ställe..

Coola hundar, anyone? Kan det verkligen stämma att texten är så här, det är ju inte korrekt svenska för fem öre.. Jag vet att det är en unge som skrivit den, men ändå!
Puss och kram och hjärtligt taxen!

Som om en knippa dill, sån som ramlat ur kassen
och sitter i ett snöre när någon drar till
Men om dom hoppar och snurrar och far runt ett tag
är dom häftiga tycker jag
Coola hundar

Kommentarer
Postat av: limp

ja det kan tamigfan stämma det där sis! nanana nanana nanana na nanananaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0