Kaskadernas nationaldag borde vara idag..

Är hemma med någon konstig sjuka. Tror det är magsjuka, men jag har ingen feber och känner mig inte sjuk i övrigt, förutom att jag mår illa konstant, och spyr i tid och otid. Jättetrist, för nu kan jag ju inte träffa lille Alvin heller.. Vill ju inte smitta honom med magsjuka.. Alvin är lilla plastkusinen (eller vad det nu kan kallas.. Mina småsyskons kusin i alla fall) som är här och hälsar på nu under helgen. Tror han är mellan 4-5 månader redan, och jag har inte träffat honom än.. Fick ju inte ledigt på dopet heller. Så magsjuka passar sig inte den här helgen!
Håller på och försöker få i mig en kopp kaffe med kardemumma i alla fall, så jag inte får migrän också, on top of everything else.. Ola var inte glad när jag ringde imorse och sa att jag blivit sjuk.. Och jag förstår honom, idag är största dagen på hela säsongen, det kanske blir runt 7000-7500 besökare eller så. Men de hade lyckats ringa dit Nick, så situationen blev löst, men ändå. Kändes inte så roligt..
Har insett idag att jag måste börja skriva lite mer seriösa inlägg, så folk vill läsa.. Eller åtminstone lite roligare, hehe. Och lite mindre om mitt liv bara, så folk kan relatera.. Måste ju skaffa nya läsare, eftersom ni är så dåliga på att kommentera people.. ;) Upptäckte
knivlisas blogg härom dagen, den är verkligen en sån blogg man fnissar till hela tiden.. Gillade Borat-goes-Italian-utstyrseln, hähä. På tal om maskeradfest så är det ju fest med tema charter nästa vecka. Har ingen aning vad jag ska ha på mig, har försökt googla och så, för att få lite uppslag, men det är helt snustorrt på förslag.. Det enda jag vet är att jag ska ha alsolgel på näsan och axlarna, för det ser precis ut som att man flagnar när det torkar. Men annars vet jag inte, det känns ju lite boring att komma i khakishorts, tubsockor i sandaler, magväska, reklamkepa, solbrillor och hawaiiskjorta.. För det är nog så alla tänker tror jag, om än med viss modifikation. Någon som har något roligare tips? Funderade på om man skulle ta det ett steg längre, och klä ut sig till delfin (delfinsafari :P) eller något annat otympligt, men jag tror inte det är realistiskt att genomföra, haha. Fast det skulle nog se helt sjukt kul ut. Kanske skulle ta elefantkostymerna jag och Amanda gjorde i höstas..? Hmm. Nej. Äh, jag har en vecka på mig, kanske hinner komma på något riktigt fyndigt.. Vadå prestationsångest?
Förstår inte hur jag kunde glömma kameran hemma hos mamma, den hade ju varit jättenajs att ha idag.. Mår ju som sagt inte kasst annat än de sporadiska kaskaderna.. Hade varit skoj med något roligt att göra.. Men Theres verkar inte bry sig att jag är sjuk och eventuellt smittar, hon ville hälsa på ändå.. Sötpöt. :)

Dagens låt - Bubbly, Colbie Caillat

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad tråkigt att du har blivit sjuk, Hoppas att du blir bra snart, krya på dig!! så ses vi på jobbet på måndag=) kram

2009-02-28 @ 16:11:52
Postat av: sannah.

Ja, usch.. Och nu har Amanda och Elin också blivit sjuka.. Och Amandas kille.. :P Tror jag kan jobba imorgon, i så fall ses vi då..! :D Annars laddar vi om inför onsdag, då smäller det, hehe.. Har gjort mig av med det jag skulle gjort för ett tag sedan by the way. Får ta en update imorgon! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0