Härj.

Hej och hå. Har flyttat hem till Amanda, pang så där bara. Får väl se hur det funkar, vi brukar kunna vara ganska duktiga på att tjafsa. Men å andra sidan så har det varit mycket mindre sån't på senaste, och så vet vi hur vi ska hantera varandra i sådana situationer.. Så det ska nog gå bra. Idag jobbade jag mellan 7:30-18:15 och fram till halv fyra fick jag bara fyra minuters "lunchrast". Helt stört. Sedan fick jag kisspaus på en kvart precis innan stängning, men ändå. Man är rätt mör efter en sån dag i gassande sol. På tal om det så har jag redan påbörjat årets Rommebränna.. Har en rand mitt i pannan, fint siddu. Försökte sola bort den idag, men det vete katten om det hände så mycket mer än att resten blev lite mindre vitt. Randen kommer vägra utplånas, det vet jag redan nu. Det kokta fläsket är redan stekt. Åh, pratade med Jenny en timme i telefonen igår, det är en redig kvinna det! Ska åka ned och hälsa på så snart jag får möjlighet, när hon kommer hem från studieresan till Tyskland.. Måste ta en tripp till Linköping och Norrköping också, men det får nog lov att bli när säsongen slutar, för det är så svårt att passa in det nu.. Har fått lite mer info om au pair tjoflöjtet också, Emmas familj vill att jag kommer när hon slutar. Låter det som i alla fall.. :D Emma kom hem idag, så jag ska försöka hinna med att träffa henne också, innan hon åker tillbaka igen, så kan jag ju få lite mer information.. Jätteroligt!
Och imorgon blir det härj som heter duga. Och på onsdag. Och fredag och lördag. Shit pommes, hur ska man orka med allt härj och samtidigt orka upp och jobba åtta dagar i veckan..? Typ.
Nu ska jag knoppa strax, mätt och belåten efter Amandas dundermiddag för us, Linn och Olle. Åt massor, haha. Kanske för att kompensera för att jag inte fick någon mat på jobbet idag.. Kanske? :p    Nej, nu är det nog. Najt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0