Inget vettigt.

Bästa ever!

Har inget vettigt att säga egentligen, förutom allt det här, haha; grattis till Hilda som fyllde år i lördags, och till Theres som fyllde i måndags. Congrats brudar! Kom hem och drick kaffe och prata strunt med mig snart! :-) Och alla som inte redan upptäckt denna fantastiska brud måste omedelbart bums lyssna på de här låtarna! Men passa er, det är lätt att bli beroende.. Eller ja, jag tycker det i alla fall. Helt sjukt vilken underbar stil hon har, kolla bara byxorna och radion, godlike! Och alla detaljer i hennes videos (/videor?) är också sjukt snygga, det märks verkligen att allt är genomtänkt och har ett syfte.. Fast clownen är lite creepy, I must admit.. Anyways, för er som inte vet så har jag hamnat på Solklinten igen med 95 cm snö i backen, och idioter som inte förstår att man måste stå upp när man åker skidor. Allt väl. Hoppas Emma hör av sig snart med mer info om den där familjen i centrala London som eventuellt ville att jag skulle komma som au pair. Helt sjukt, i så fall åker jag om typ en månad.. Sedan har vi ju romancefronten, vilken jag inte vill ta upp här, för killar är allmänt skumma, och det är ju taskigt att hänga ut folk så här på Internet, men antasta mig på msn (om jag kommer ihåg att logga in någon gång..) så berättar jag vad jag vet och vad jag inte förstår alls. Men talesättet "kommer en kommer flera" verkar ju stämma, både vad gäller jobb och grabbs, haha. Nu ska jag kila ned i källaren och tvätta mina jobbkläder, sedan ska jag pysa iväg och hjälpa Amanda flytta in i sin nya lägenhet..! Vilken också jag tänker spendera mycket tid i, hehe.. Puss på er alla, ha det fint i snöovädret. Åk mycket stjärtlapp, det sätter guldkant på tillvaron, I promise!
Peace.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0