Testing...

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: åsa

Titta!!! du har börjat skriva igen!

gärna med lite rommeskvaller ;)

2009-03-28 @ 16:24:34
Postat av: Micaela

Det mesta som faktiskt händer i Romme, kretsar runt Sannah: Badkarsincidenten, knä ur led, bakis och sovandes i lifthuset... What's next? Vågar inte ens tänka på avslutningsfesten;)

2009-03-31 @ 21:25:38
Postat av: sannah.

Åsa: Yes box! Lite sporadiskt så där, men bättre än ingenting..! ;) Lite Rommeskvaller kan jag nog försöka få till, får skriva ett fint inlägg imorgon.. :)



Micaela: Ja, herregud ja. Jag vet inte vad som har tagit åt mig, haha. Avslutningsfesten blir nykter, ska ju flyga dagen efter.. Men det är ju ingenting som säger att jag inte kommer klanta mig massor ändå. Hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0