22:12

Hur kan det vara sa att Internet bara fungerar pa kvallarna??? Borja fundera pa om de kanske satt in nagon slags sparr..? Inte helt omojligt, man vet aldrig. Med allt som pagar med s.k. nannycam's och liknande kanns det hogst troligt med overvakning inom fler omraden.
Jag tror jag har hal i tanderna, det varker i hela munnen. Eller sa kanske det ar for att jag at femton liter glass och sedan lade mig pa golvet framfor datorn med hakan i handen i ungefar tva timmar. Might be that.
Mina glasogon pajade innan jul, sa nu haller mina ogon pa att ge upp eftersom de maste ha linserna hela tiden. Sa idag har jag improvisationslagat mina glajjer a la mamma style. Glasogonen var trasiga typ som om man tagit tag i bada skalmarna som man satter bakom oronen och bant dem utat tills de lossnat. Sa nu har jag (ni kan borja skratta redan nu at visionen) bitit av en gummisnodd och snytit fast var ande pa varje sida. Sa nu sitter de pa plats ungefar som ett par valdigt obekvama och sjukt for tajta simglasogon. Men ogonen verkar ma battre i alla fall, och det var ju det som var syftet. Och bara for att fortydliga; jag kommer INTE ga utanfor dorren med mina "glasogon".

charms for braceletskimono girl tweezersJag fick ett superfint, riktigt svenskt och gammeldags paskagg av Alex innan de akte igar ocksa, med massa godis, ett Oyster card-etui, en pincett, en nyckelring och en berlock med ett gront S. De ar megafina, hittade ingen bild pa fodralet till tunnelbanekortet men det star LOVE pa det och ar lite "flower-powerigt".. Nyckelringen ar det blaa monstret Wedgehead som star pa huvudet Verkligen charmigt fulsoet..!                              
uglydolls

Imorgon kommer faster och ganget pa besok! Ska bli jatteroligt och intressant, haha. Skont att det ar den har veckan faktiskt, med tanke pa att alla vanner ar bortresta nu over pask och sa.. Far se vad vi hittar pa, men jag ska ha hand om Jenny's lilla kille har pa hornet tva timmar onsdag formiddag, sa mitt forslag var att de kommer hit och ser hur jag bor da. Sa slipper jag skynda mig in till stan nar jag slutar tanker jag. Sedan tankte jag att vi kunde ta bussen harifran till Camden sa far de se alla turistattraktioner (om de inte hunnit med dem redan) pa vagen dit, och sedan harliga Camden! Kanns som att jag inte varit dar pa evigheter. Typ November tror jag bestamt! Uj uj.


matildaBasta Matilda har akt hem nu. Kanns valdigt tomt och trakigt och jag tror bara det kommer kannas mer och mer ju langre hon ar borta.. Men jag far se det positivt, vi ses ju igen! Nar jag tar mig harifran ska vi gora Sverige osakert, sadesa! Tur att jag har Jenny kvar i alla fall, aven om hon just nu ar hemma pa Oland och kakar godis, lax och agg. Kajsa, jag och Johanna ska forresten ha Abba-fest nar de kommer tillbaka efter pask. Det kommer bli jatteroligt tror jag! Man har inte roligare an man gor sig, eller hur ar det man sager? :)

Alex fyllde ar i torsdags och av mig fick hon en bok av Camilla Lackberg, ett bokmarke med barnen pa och tva skivor med svensk musik, en med svensk text och en med engelsk. Ovade "Ja ma du leva" med barnen hela dagen innan och de hade tydligen varit duktiga och sjungit fint pa morgonen. Nick sa att det var battre an forra aret for da kunde inte han "Ja ma du leva", sa han och barnen sjong "Helan gar" istallet, for det var den enda svenska sang han kunde komma pa pa rak arm, hahaha! Vilken uppvakning; hej och grattis, har har du en hutt! Barnen tyckte i alla fall det var sa roligt att bjuda pa frukost pa sangen, sa halv atta knackade det pa min dorr ocksa! Prinsesstarta, kanelbulle och kaffe, inte illa for att vara i London maste jag saga!

Nej, nu haller jag pa att kissa pa mig. Ingen bra kombo med heltackningsmattan, och med tanke pa timman ar det nog lage att knoppa vilket som. Hann inte skriva allt jag skulle nu, far forsoka igen imorgon, om Internet vill fungera. Men jag fick A pa mitt mock test, dvs hogsta betyg! Och om nagon ar intresserad sa tycker jag att tv-serien Cougar Town ar humor pa hog niva! Tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0