Blixtvisit

Jag har lovat mig sjalv att skriva minst ett blogginlagg till innan sista april, sa det far bli ett jaktat ett nu medans natet fungerar. Ska strax ivag till London Bridge for att titta pa spektaklet London Marathon, men jag har en misstanke om att jag redan missat den basta och harjigaste delen. Efter det ska vi ha brannbollspartaj har i parken, ska bli jatteroligt! Jag har en lang lista med saker som hant jag borde beratta om, men just nu hinner jag faktiskt inte. Men jag kan ju lamna er med en sa kallad "cliff hanger" genom att i alla fall saga att jag harjat ett par dagar med besoket, suttit tva meter ifran Bjorn och Benny i tre timmar, varit hos tandlakaren tva ganger och varit pa kokainfest dar folk la upp linor och snortade var som helst och nar som helst. Sa, nu har ni lite att fundera pa tills svaren kommer i nasta inlagg. Som forhoppningsvis blir imorgon, om inte natet lagger ned igen.
Lite oordningssamma bilder kan ni ocksa fa, inklusive Dexter och tva knasbarn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0