Inget vettigt egentligen.

Skippade röstlektionen idag, eftersom jag nog håller på att få migrän, och där är det bara en massa hojt, härj och nack- och axelrörelser, som definitivt inte skulle göra saken bättre. Mitt Internet krånglar som satan igen, vet inte vad som är felet. Ska gå till receptionen idag och se till att de fixar det. Tror det skulle komma någon datasnubbe imorgon. Nu är det dags för fika i Storstugan och om en halvtimme ska vi få vår uppgift för den här workshopen. Han är någon slags inredningsarkitekt, så vi får väl se vad det blir av det här.. Om jag har fungerande nät ska jag försöka uppdatera imorgon också. Inte för att någon läser, men det är skönt att skriva av sig utan att gå för djupt. Pånåsätt.



Two girls playing on the common


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0