jamenjustsåja

Blir ett kort inlägg för jag är så satans trött. Fotograferingen blev i alla fall äntligen av nu igår, sju (!) timmar höll vi på, och då har jag redan räknat bort en timmes matpaus. Helt galet men jag tror vi fick till några hyfsat bra bilder till slut. Insåg att den svarta backdrop'en ju är sjukt mycket snyggare än den vita, men inte så bra om man vill ha helkroppsbilder, eftersom fötterna blir så mörka. Har ju i och för sig att göra med vår ljussättning också, som förmodligen inte var den bästa.. Jaja, inte så intressant läsning kanske.. Sa ju att jag är trött. Ska försöka få tillstånd av syster yster att lägga upp någon bild från igår, men det får bli till en annan dag.

Imorgon vankas röstlektion, spegelhyllsbygge, musikteori och uppspel av
Fab Lab's (han i mitten på bilden är lärare på Boom Town) nya skiva. Ska bli spännande att höra, jag har absolut ingen aning om hur det kan låta, men jag har hört sägas att folk inte skulle bli det minst förvånade om det är läskigt, dåligt, überflippat och dödspsykedeliskt, såatteeeh, vi får väl se.. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0