Kaleidoscope Heart

Sara Bareilles har släppt en ny skiva - Kaleidocope Heart (lyssna in dig på Spotify!). Grym! Får mig att tänka på min fina vän Jenny och att jag om mindre än en vecka äntligen får träffa henne igen. Herregud, vi har inte setts sedan augusti. Så det kan bli va. Precis i början när vi lärt känna varandra var vi på en skitfrän grej i Clapham Common som hette Colourscape. Det såg ut exakt som på bilderna i verkligeheten också, helknas!

Håller på och färgar håret på lillasyster inför dagens photoshoot, nu ska vi banne mig vara produktiva! Kommer bli jätteskoj, vare sig vi får till några bilder eller inte. Kan känna att jag tagit mig lite vatten över huvudet som ska fota sju personer som allihopa ska ha kläd-, accessoar- och rekvisitabyten. Men jag får väl utse någon till assistent, haha. Sminket får de sköta själva eftersom Sarabepp inte är här i helgen och jag suger på den biten.

På tal om färger av olika slag kan ni ju roa er med det här
färgtestet om ni känner för det. Jag fick 4, men jag har ingen aning vad det betyder. Fyra fel kanske..?

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0