Mer av livets goda.

Här kommer lite fler minnen (lovar att det kommer mer!). Saknar, saknar, saknar. Kan knappt bärga mig till juli, herregud vad jag kommer njuta! ♥ Bilderna är tagna i Cornwall och utanför Båstad. Anledningen till att det inte är så många bilder med ansikten som syns tydligt är för att jag inte vill lämna ut dem, och inte är säker på om de skulle vara okej med det. Men jag tänker att syns det inte vem det är borde det ju vara okej. Eller? Idag har jag inte gjort någonting. Ätit lite havregrynsgröt och kaffe till frukost och mest kollat teve och försökt få det här förbannade Internet att fungera som det ska. Det vill bara vara igång i typ två minuter åt gången, så jag blir något frustrerad! Speciellt som jag försökt mejla folk, och när jag skrivit klart mitt långa mejl och trycker "send" så har nätet dött och jag måste börja om från början. Jamentackdå! Borde försöka hitta något ätbart, klockan är trots allt sex redan. Hittar jag inget får jag väl ta gröt igen. Eller nudlar. Fy för att bo här ute i skogen. I alla fall när det gäller det faktum att man aldrig kan ta sig till stan för att handla, och hamnar strandsatt utan mat under helgerna. Ja ja, jag har det bättre än många andra. Tänka positivt var det ja. OK, let the hunt for food begin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0