Tässting tässting.

Jaha, nu har jag gjort något fel i kodmallen igen. Satans perkele. Såg att det blivit något fel med statistik-räknaren (eller vad det nu kan heta) och rättade till den. Försökte även fixa för någon dag sedan så jag skulle ha högerklicksskydd, så det kanske är det som spökar. Nu verkar det nämligen inte fungera med klickfunktionen på miniatyrbilderna jag lade upp härom dagen. De hamnar på en helvit sida istället för att bli som det ska. Får kika igenom det (och kanske också designen i övrigt..) imorgon, om nätet fungerar det vill säga. Så sjukt irriterande att vara utan, helt sanslöst hur handikappad man (läs: jag) blir! Ska i alla fall testa nu om den här funktionen med tidsinställda inlägg verkligen fungerar.. Känns ju som att det kunde vara praktiskt om man har ett så überfuckat Internet som jag. Så om det går som det ska publiceras det här 16:e februari kl. 08:37 (och ni har ingen aaaning om när det egentligen skrevs...!). Joråsatteh...

Slänger in två bilder på lille Dexter också, saknar honom så himla mycket. Även om han var jättebusig och ibland världens hemskaste så är han ändå den sötaste och goaste som finns! Gillar bilden där han däckat efter att ha bitit ett stort hål i soffkappan, hihi. Puss


 

DEXTER
(aka Dexter dog/Rexie/Rexie dog/Rexie furrel/the Pest/Devil dog/the Hound from hell)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0